FAQ


PYTANIA OGÓLNE

Właśnie zakupiłem/zakupiłam produkt BaByliss. Jak mogę skorzystać z gwarancji?
Twoje uprawnienia reguluje: Ustawa szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 1179). Gwarancja jest aktywna od razu po zakupie produktu i nie wymaga żadnych szczególnych czynności, aby ją aktywować. Zachowaj dowód zakupu: paragon lub fakturę. W całym okresie gwarancyjnym, jeśli produkt przestanie działać, należy się zgłosić do sprzedawcy. Musisz przedstawić dowód zakupu i kartę gwarancyjną, aby skorzystać z gwarancji.

Mój sprzedawca oferuje tylko 1 roczną gwarancję, a moje urządzenie posiada dłuższą gwarancję. Co się stanie, jeśli urządzenie przestanie działać po roku?

Twoje uprawnienia reguluje: Ustawa szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 1179). Jeśli w dowolnym momencie w trakcie trwania gwarancji producenta (a nie tylko w pierwszym roku), wystąpi usterka, należy się zgłosić do sprzedawcy. Musisz przedstawić dowód zakupu i kartę gwarancyjną, aby skorzystać z gwarancji.

Jak mogę się dowiedzieć, czy moje urządzenie jest jeszcze na gwarancji?

Okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu urządzenia u sprzedawcy, wskazanej w dowodzie zakupu. Okres gwarancji podany jest na karcie gwarancyjnej (2, 3 lub 5 lat).

Czy mój produkt może być naprawiony?

Jeżeli reklamacja będzie zasadna, to sklep wymieni Ci produkt na nowy lub zwróci pieniądze.

Potrzebuję więcej informacji na temat produktu. Jak mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta?

Na stronie internetowej są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 22 54 40 770 (od godz. 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku), lub wysyłając e-mail na adres: bok@BaByliss.com.

Czy mogę zamówić akcesoria do produktów?

Możesz zamówić w Biurze Obsługi Klienta: tel. +48 22 54 40 770 (od godz. 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku), lub wysyłając e-mail na adres: bok@BaByliss.com. Przygotuj numer referencyjny, aby określić produkt.

Potrzebuję numer referencyjny produktu, ale nie mogę go znaleźć.

Referencja jest opisana na produkcie. Type---- Ref---- (potrzebujemy numeru 'ref').

Zakupiłem produkt w internecie lub sprzedaży wysyłkowej. Jak działa gwarancja?

Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo, zwróć się do sprzedawcy. Jeśli napotkasz trudności możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 22 54 40 770 (od godz. 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku), lub wysyłając e-mail na adres: bok@BaByliss.com

Moje urządzenie BaByliss jest już bardzo stare i nie działa prawidłowo. W jaki sposób i gdzie mogę się go pozbyć?

W interesie wszystkich jest aktywny udział na rzecz ochrony środowiska. Nie wolno wyrzucać produktu wraz z odpadami domowymi. Dowiedz się u sprzedawcy o organizowanych centrach zbiórki zużytych urządzeń elektrycznych lub skontaktuj się z centrum zbiórki odpadów na danym obszarze. Niektóre materiały mogą przejść proces recyklingu i być wykorzystane do ponownego użycia.

Czy mogę skorzystać z kuponów rabatowych albo z kuponów „gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy”?

Oferty promocyjne i inne rabaty komunikowane są na opakowaniach produktów dostępnych punkach sprzedaży.

Czy oferujecie promocyjne produkty lub produkty testowe?

BaByliss we współpracy ze swoimi klientami w Polsce, przygotowuje wiele ciekawych promocji produktowych. Pytaj o aktualne promocje produktów BaByliss u autoryzowanych sprzedawców.

Czy urządzenia BaByliss mają podwójne napięcie?

Niektóre z naszych produktów (np. suszarki 5250E, D10E, lokówko-suszarka 667E, prostownica ST225E) posiadają podwójne napięcie 110V/240V

SUSZARKI

Jak powinno się używać dyfuzora w suszarce?
Używanie dyfuzora jest zalecane do włosów zniszczonych lub kręconych, z ustawieniem prędkości na 'I'.

Moja suszarka wyłącza się i przestaje pracować. Co mogę zrobić?

Twoje urządzenie wyłącza się, gdy nie możne prawidłowo odpowietrzać się. Tylny filtr należy regularnie czyścić przy użyciu miękkiej, suchej szczotki. Filtr tylni najczęściej jest wyjmowany i z łatwością można go samodzielnie wyczyścić. W przypadku trudności, należy odczekać, aż urządzenie wystygnie, a następnie w instrukcji obsługi przeczytać w jaki sposób wyjąć i czyścić filtr.

Przycisk chłodnego nawiewu powietrza nie pozostaje we wciśniętej pozycji. Czy to prawidłowe?

Nasze produkty mają ustawienie chłodnego nawiewu lub przycisk chłodnego nawiewu. Przycisk musi być przytrzymywany przez cały czas, aby uzyskać chłodny nawiew.

Chcę kupić suszarkę do stylizacji. Jak wybrać produkt?

Do stylizacji i suszenia włosów z wyciąganiem na szczotkę, nie jest konieczne posiadanie bardzo mocnej suszarki. Nasza oferta suszarek jest bardzo szeroka i możesz dobrać produkt odpowiedni dla twoich włosów.

PROSTOWNICE

Moja prostownica wydaje dźwięki. Czy to normalne?
Jeśli to brzęczenie w prostownicy z jonizacją - z twoim produktem jest wszystko w porządku. Generator jonów w prostownicy wydaje takie dźwięki.

Jak mam wybrać temperaturę na mojej prostownicy?

Wybierz temperaturę używając regulatora na prostownicy. Powszechnie jest rekomendowane używanie niższej temperatury na cienkie, rozjaśniane lub zniszczone włosy oraz wyższej na mocne, grube i trudne do modelowania. Włosy bywają różne, więc zalecamy rozpocząć prostowanie na pozycji niższej i podnoszenie jej w razie konieczności.

Podczas używania prostownicy moje włosy lekko parują.

Istnieje możliwość występowania pary. Może to być objawem odparowania pozostałości z produktów do włosów (odżywek, lakieru do włosów, itp.) lub wilgoci na włosach.

Mam prostownicę ze zbiorniczkiem. Jakiej wody mogę użyć?

Najlepiej wody destylowanej. Jeśli używasz normalnej wody, pamiętaj o okresowym odkamienianiu zbiorniczka. W tym celu należy zapoznać się z instrukcją obsługi danego urządzenia.

Czy są prostownice, które mogą być używane na wilgotne włosy?

Nasze prostownice oznaczone "wet and dry" mogą być używane na wilgotne włosy. Wilgoć intensyfikuje prostowanie i sprawia, że włosy będą bardziej miękkie i jedwabiste.

W jaki sposób można myć płytki prostownicy?

Oczyszczaj płytki miękką, wilgotną ściereczką, a następnie dokładnie osusz, bez używania detergentów. Nie należy szorować ani drapać płytek.

DEPILACJA ŚWIETLNA

Moja skóra jest ciemna i opalona. Czy mogę używać depilacji IPL?
Depilator IPL rozpoznaje pigmentację naskórka za pomocą specjalnego czujnika. Jeśli fototyp twojej skóry nie jest kompatybilny z tym, jaki powinien być, depilator zasygnalizuje to. Nie należy korzystać z IPL na skórę naturalnie ciemną. Należy unikać wystawiania skóry na działanie promieni słonecznych przez 4 tygodnie przed rozpoczęciem korzystania z IPL oraz odczekać co najmniej 2 tygodnie po użyciu depilatora. Ekspozycja skóry na słońce, w połączeniu z niedawnym używaniem IPL, może spowodować poważne oparzenia lub poważne uszkodzenie skóry!

Jakie powinny być odstępy pomiędzy kolejnymi sesjami?

Depilator IPL rozpoznaje pigmentację naskórka za pomocą specjalnego czujnika. Jeśli fototyp twojej skóry nie jest kompatybilny z tym, jaki powinien być, depilator zasygnalizuje to. Nie należy korzystać z IPL na skórę naturalnie ciemną. Należy unikać wystawiania skóry na działanie promieni słonecznych przez 4 tygodnie przed rozpoczęciem korzystania z IPL oraz odczekać co najmniej 2 tygodnie po użyciu depilatora. Ekspozycja skóry na słońce, w połączeniu z niedawnym używaniem IPL, może spowodować poważne oparzenia lub poważne uszkodzenie skóry!

Czy depilator IPL działa efektywnie na jasne, siwe lub rude włosy?

IPL nie usuwa skutecznie włosów siwych, blond, rudych. Jeśli twoje włosy są jasne - IPL nie jest dla ciebie właściwym urządzeniem do depilacji.

Czy mogę używać depilatora IPL częściej?

Stosowanie depilatora IPL częściej niż raz na dwa tygodnie, na tą samą partię skóry, nie da lepszego wyniku, a może jedynie zaszkodzić i przynieść niepożądane efekty.

Kiedy pierwsze efekty stosowania depilacji IPL będą zauważalne?

Jak w przypadku każdej depilacji laserowej lub fotodepilacji, wyniki nie będą natychmiastowe. Można nawet odnieść wrażenie, że nic się nie dzieje.Włosy czasami wydają się rosnąć po sesji, ale po dwóch tygodniach, większość z nich po prostu wypada. Ponadto, istnieją trzy różne etapy wzrostu włosów i tylko w aktywnej fazie wzrostu depilacja IPL działa na cebulki włosa. Dlatego sesję należy kilka razy powtórzyć, aby uzyskać oczekiwany efekt.

Czy mężczyźni mogą używać depilatora IPL?

Depliator jest zaprojektowany z myślą o kobietach, ale mogą go używać również mężczyźni. Jednak zarost męski, szczególnie włosy klatki piersiowej, wymagają większej ilości sesji, aby pożądane wyniki zostały osiągnięte.

Czy długotrwałe używanie IPL może uszkodzić moją skórę?

Korzystanie z lasera i światła pulsacyjnego w medycynie estetycznej zostało dobrze przebadane i udokumentowane w profesjonalnych publikacjach i szanowanych instytucjach, które potwierdzają, że nie występują działania niepożądane, ani urazy związane z długoterminowym korzystaniem z IPL.

Czy mogę używać depilatora IPL do usuwania włosów z podbródka, twarzy?

Depilator IPL może być stosowany do usuwania zarostu z policzków , brody i podbródka. Należy uważać, aby unikać obszaru wokół oczu podczas korzystania z urządzenia. Również należy unikać ekspozycji na słońce przed i po zabiegach depilatorem IPL, niezależnie od obszaru na ciele, który został poddany zabiegowi. Należy stosować odpowiednie środki ochrony, takie jak ubrania lub ekran do opalania (z filtrem ochronnym większej niż 50), który powinien być stosowany regularnie przez 3 tygodnie przed i po leczeniu.

STRZYŻARKI

Moja maszynka posiada system samosmarujący. Czy mimo to należy stosować olej?
Tak. Samosmarujący system oznacza między innymi, że olej jest samoistnie rozprowadzany, ale należy go uzupełniać. System pozwala na automatyczne smarowanie, gdy produkt jest włączony. Należy regularnie dodawać olej do zbiorniczka pod ostrzem. Smarowanie optymalizuje cięcie i utrzymuje żywotność ostrza.

Właśnie kupiłem zestaw do strzyżenia BaByliss. Jaki jest zalecany czas ładowania akumulatora?

Przed pierwszym strzyżeniem, zalecane jest ładowanie baterii przez 12 do 16 godzin. Następnie należy pozwolić, aby bateria całkowicie się rozładowała. Pozwoli to właściwie sformatować baterię. Nigdy nie ładuj urządzenia na dłużej niż 24 godziny.

Bateria w mojej strzyżarce wykazuje oznaki osłabienia, co powinienem zrobić?

Po długim okresie nie używania, zalecamy ładowanie baterii przez 12 do 16 godzin. Następnie należy pozwolić, aby bateria całkowicie się rozładowała. Pozwoli to zoptymalizować ładowanie do pełnej pojemności. Nigdy nie ładuj urządzenia na dłużej niż 24 godziny.

Jak długo strzyżarka działa po ostatnim naładowaniu?

Z zależności od modelu, po naładowaniu strzyżarka działa od 30 do 45 min.

Regularnie używam strzyżarki. Chcę się dowiedzieć, ile czasu należy ładować maszynkę, aby jak najoptymalniej wykorzystać jej działanie bezprzewodowe?

Zalecamy ładowanie maszynki do około 12 godzin. Niemniej jednak, przed rozpoczęciem korzystania z urządzenia po raz pierwszy lub po długim okresie nieużywania, zaleca się ładowanie baterii 2 do 3 razy z rzędu od 12 do 16 godzin, a następnie rozładowanie się do końca.

Moja maszynka do strzyżenia nie działa od razu po podłączeniu do sieci elektrycznej. Czy to jest prawidłowe?

Tak, niektóre modele muszą bezwzględnie być ładowane na 12 godzin przed użyciem.

Czy mogę wymienić baterię w mojej maszynce?

Nie, nasze maszynki do strzyżenia są wyposażone w baterie o długiej żywotności, które nie wymagają wymiany. W trosce o ochronę środowiska naturalnego, te baterie należy wyjąć i właściwie wyrzucić, gdy urządzenie nie funkcjonuje.

WAGI

Skale nie pokazuje tej samej wagi. Co zrobić?
Sprawdź, czy twoja waga jest prawidłowo umieszczona na twardej i stabilnej powierzchni tak, aby cztery nogi spoczywały na poziomej powierzchni. Czujniki pod stopami są bardzo wrażliwe, więc rozkład masy powinien być równy. Unikaj umieszczania wagi na dywanie, wykładzinie. Proszę ważyć się na boso i zawsze o tej samej porze dnia.

Posiadam implant. Czy mogę korzystać z pomiaru wagą?

Osobom, które mają implanty elektroniczne (rozrusznik serca, itp.) nie zaleca się stosowania wagi elektronicznej. Niemniej jednak, każdy przypadek jest inny, i zalecamy skontaktować się lekarzem, przed decyzją o używaniu wagi.

MASAŻERY DO STÓP

Czy mogę dodać olejki eteryczne lub inne produkty do wody?
Odradzamy dodawanie olejków eterycznych lub innych produktów (pianki, itp.), ponieważ niektóre z nich mogą zablokować rurki wypływu bąbelków.